FR | NL | DE   
 
  Tips voor een vlotter gebruik van Crelan-online.be
 

"Werken met Crelan-online.be is nu nóg makkelijker. Toch zult u allicht aan enkele nieuwigheden moeten wennen. Daarom vragen we u om de volgende tips door te nemen voor u met onze service desk contact neemt. In de meeste gevallen vindt u hieronder een antwoord op uw vraag."

Krijgt u niet het volledige scherm voor u ?

Omdat nu heel wat informatie in de schermen van Crelan-online.be is samengebracht, is de toepassing afgestemd op een schermresolutie van 1024 x 768 pixels. Het blijft evenwel mogelijk om met een lagere resolutie van 800 x 600 pixels te werken. In dit geval helpen de schuifbalken op uw scherm u bij het navigeren. We vestigen er ook uw aandacht op dat u door in Internet Explorer op de F11-toets te drukken tijdelijk alle taakbalken van de browser kunt verwijderen en zo meer informatie op het scherm krijgt. Achteraf kunt u de taakbalken opnieuw te voorschijn halen door nogmaals op F11 te drukken.

Ontbreken sommige rekeningen in de lijst van uw zichtrekeningen of depositoboekjes ?

In de meeste gevallen gaat het om rekeningen waarvan u zelf niet de houder bent. Enkel als u op dergelijke rekeningen een volledige volmacht hebt en deze correct bij Crelan correct geregistreerd is, verschijnen ze in de lijst met uw zichtrekeningen en depositoboekjes. Indien ze ontbreken in de lijst, dient u voor de regularisatie niet de service desk van Crelan-online.be te contacteren, maar wel uw agent.

Hebt u toch nog een probleem bij het gebruik van Crelan-online.be ?

Richt uw vraag dan bij voorkeur per e-mail aan onze service desk. Deze zal u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen en dit uiterlijk binnen de 48 uur. Gebruik daarvoor het volgende adres : crelan-online@crelan.be

 
 
 
  Vie Privée    -    Crelan.be    -    Règlement