FR | NL | DE   
 
  Wat doen bij problemen ?
 
Indien u onregelmatigheden vaststelt bij het gebruik van Crelan-online.be, dient u onmiddellijk contact te nemen met de service desk van Crelan op het nummer 02/558.78.88, of via een e-mail aan crelan-online@crelan.be. Buiten de openingsuren van de service desk kunt u in noodgevallen zelf uw abonnement blokkeren door 3 keer een foute aanlogcode in te geven. Vergeet niet nadien de service desk te contacteren zodra de medewerkers opnieuw beschikbaar zijn.

Indien u een verdachte mail ontvangt, verwijder die dan onmiddellijk zonder erop te reageren. Houd steeds voor ogen dat Crelan u nooit via e-mail naar uw persoonlijke gegevens zal vragen (zoals uw toegangscodes van Crelan-online.be, uw rekeningnummer, de geheime code van uw debet- of kredietkaart,...). Neem in geval van twijfel contact met de service desk van Crelan.

In geval van verlies van uw kaarten

Bij verlies van uw kaartcode neemt u dadelijk contact met uw agent voor de aanvraag van een nieuw abonnement (nieuwe kaartcode, nieuwe gebruikersidentificatie, nieuw paswoord).
In geval van verlies of diefstal van uw debet- of kredietkaart dient u dit onmiddellijk te melden aan Card Stop op het nr. 070/344.344. Card Stop is elke dag 24 uur beschikbaar.

 
 
Printen  
  Vie Privée    -    Crelan.be    -    Règlement